آخرین اخبار
کد مطلب: 80241
پاي ماجراي سقوط هواپيما به برنامه فردوسي پور هم باز شد
تاریخ انتشار : 1393/05/21 10:43:14
نمایش : 1958
مجري برنامه 90 در ابتداي برنامه خود به بحث سقوط هواپيماي تهران - طبس پرداخت.
به گزارش سلام لردگان، عادل فردوسي پور همواره نشان داده در برنامه اش تنها به فوتبال نمي پردازد و به طرق مختلف به اتفاقات در حوزه هاي ديگر نيز ورود مي کند.

 

اين بار مجري 90 به بحث سقوط هواپيماي تهران - طبس پرداخت و با اشاره به مصاحبه خوروش با خبرگزاري ها به اين نکته اشاره کرد که تايم پرواز اين هواپيما مناسب نبوده است.

 

خوروش در گفتگوي تلفني با فردوسي پور در اين خصوص گفت: «دو روز قبل از سانحه با همين هواپيما عازم تبريز شديم. مي خواستيم ساعت پرواز ديرتر باشد اما تاکيد کردند پرواز پس از ساعت 8:30 ريسک بالايي دارد و تعداد مسافران نيز بايد کمتر شود. البته در گذشته نيز با اين هواپيما سفر کرديم که مشکلي بوجود نيامد و حتي به دوحه نيز رفتيم اما اين بار گفتند نبايد زودتر از اين ساعت پرواز کنيم.»

 

فردوسي پور نيز با اشاره به اين مسئله و پرواز هواپيماي تهران - طبس در ساعتي پس از ساعت اعلام شده تاکيد کرد اگر اين مسئله در سقوط نقش داشته باشد، اتفاقي نابخشودني رخ داده چرا که حدود 40 تن از هموطنان جان خود را از دست دادند.
منبع. جام نيوز

 
 
 
حامد
| |
1393/06/04 19:19:17
0
0
اخه اقای فردوسی پور عزیز شما تخصصی تو بحث هواپیمایی دارین که انتقاد میکنید //مشکل ما اینه که همه تو بحثی که اطلاع ندارن اظهار نظر میکنن دیگه حرفی ندارم یا حق
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس